När Stureplan kommer till oss på landet

08-orna kom med tre flaskor vin och dinerade med oss ute på landet, så mysigt så.
 
Elin och Robin, vårt hippa umgängespar som bor mitt i city, den ena i mediabranschen och den andra europa ansvarig på Filippa K, det här blir som ni förstår en stor chock för dem att komma ut på landet och bli omringade av 3 små talliban-barn, särskillt när Hugo inte ville sluta skrika BAJS! så fort han fick chansen. Rätt lågt ifrån deras glammiga vardag, därför var vi övertygade om att de uppskattade kvällen?
 
 
Mannen grillade massa kött och innan käkade vi en rätt enkel men väldigt nice förrätt med chevreost. Jag orkar inte förklara mer ingående, prova er fram med förrätten, använd chevreost, det här är trots allt ingen matblogg :o)
 
 
Kan bara konstatera att man numera umgås på ett annat sätt än förr, nu när man blixtsnabbt kan poppa upp något kul på nätet via mobilen. Det gjorde man inte förr inte, på den tiden man kallade sin mobil för "nallen"minns ni den tiden?
 
Elin och jag drack champagne i solen för att hålla vätskebalansen i chack, det funkade rätt bra :o)
 
Tack för en mysig onsdag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0