Idag döpte vi Elton

 
Iklädd släktens gamla dopklänning marscherade vi in i kyrkan där över 90 personer satt och väntade på att få se det snart välsignade barnet bli vattenskvättad på huvudet.
Jag dealade med Elton; Om du inte gallskriker i kyrkan när jag bär dig, så har du livstids glass hos oss? Och han nappade på det, han till och med gjorde ett tappert försök att få bada lite mer när det var dags för dopvattnet - A barn!
Jag och Robin är numera ansvariga för att Elton ska bli utbildad inom kristendomen, vilket kanske inte egentligen är ett helt logiskt val, av Sarah och Niclas - men vi ska göra vårt yttersta för att han ska bli upplyst.
Det bästa med dop är alltid belöningen efteråt :o)
Bästa tjejerna, Madde, Alexandra & Värdinnan Sarah
Alla mina flickvänner var där såklart.
Elton valde dock att dra sig tillbaka efter allt charmande av gäster.
 
Puss finaste Elton - tack för att jag fick bli din gudmor!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååhhh va fint, vilka underbara kort. Den som är mest lyckligt lottad är Elton som har världens coolaste och finaste gudmor...puss

Svar: Nu måste ni komma så att ni får alla bilder, jaghar såklart inte lagt ut de bästa, dem sparar vi åt er :)
Annas Finaste

2013-01-22 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0