Bilder från vårt nyårsfirande

 
Vi var ett gäng som firade hemma hos Sarah och Niclas i Huddinge.
Här ser ni damsällskapet, Alexandra, Sarah, Carola och så jag på kanten.
Hemlis;50% av oss på bilden väntar faktiskt bebis under 2013....mmmmm... får ni klura lite på...
Maten tog aldrig slut, det var så mycket käk att det nästan var perverst. Men bara nästan, vi åt i stort sätt upp all mat som serverades.
Carola och Robban med lånad bebis. 
Theo gjorde en avancerad efterrätt till oss, så avancerade att jag glömt bort vad den heter. Skulle jag gissa eller beskriva den så är det nog; Glass i ugn fast med franskt uttal...?
Värdinnan själv.
Klädd i frack tog bebis-Elton emot sina gäster, sååå söt!
Barnen fick julklappar av Sara och Niclas, så stämningen var på topp hela kvällen.
Här är Alexandras och Peters lilla William som är jämngammal med Hugo. 
Niclas tog på sig sitt förtjusande förkläde och fick sedan aldrig chansen att ta det av sig. Vi åt mat i sex timmar nån stop.
Peter och Alexandra
Gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gott fortsättning kära kusin! Å så ser vi fram emot ytterligare en medlem till släktens fotbollslag ;)

Svar: Hahaha, fet chans!
Annas Finaste

2013-01-03 @ 22:18:33
URL: http://wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0