Alltså det här med tjockisar....

...och deras förbannade lättja, vi måste ta ett snack om det.
 
Någon jag känner fick en tjockisoperation då hon minsann inte kunde sluta moffla i sig fläskkotletter och banta som alla andra.
 
Hon blev så smal att läkarna som var på extra bra humör när hon kom på kontrollvägning ett halv år senare - tyckte att vi skattebetalare minsann kunde unna henne ett par rediga sillispattar + att hon fick operera bort all överflödig hud. 
 
Det var ju satan så snällt.
 
Och hur tackar hon oss skattebetalare?
 
Genom att börja äta fläskkotletter igen.
 
Såklart.
 
Hon har aldrig varit så fet som hon är nu och jag är skitlack.
 
Jag kräver att hon betalar tillbaka detta. 
 
Kan vi stämma henne?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0