Vad jag fick av Theo på Alla Hjärtans?

En ring?
 
En resa till Paris?
 
Nix, jag fick en tumme i ögat.
 
Det var så klart inte meningen.
 
Vi retro-hånglade på sängen när plötsligt barna dök upp och fnittrade. Då viftades det med en irriterad tumme i vädret rakt in i mitt öga, aaaaj, och sen var jag frun som fick fingret av sin man på alla hjärtans dag (OBS! Inte på det positiva sättet, flickor).
 
Men sen fick jag faktiskt något fint till mig själv + ett fång med blommor och hade jag haft Facebook nu så hade jag mulat detta i ansiktet på er i sann Facebook-min-man-är-bättre-än-din-anda.
 
Men nu avstår jag. För jag har inte Facebook.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0