Slaget om blöjorna

Hugo är snart 3 år. Så blöjkriget måste helt klart trappas upp.
 
Efter idel tjat i flera månader och och evigt slögågglande på nätet har vi nu gjort det som alla desperata föräldrar tillslut tydligen gör;
 
Vi har idag införskaffat vår gosse massa nya kallingar OCH en påse fylld med leksaker som den duktige sonen får välja EN sak ur då han får till en liten drill i toaletten. Sedan stängs påsen bryskt igen och så får det lilla barnet hoppas att han snart behöver springa och kissa igen.
 
Jag tänkte att om den här mut-påsen inte funkar, kommer han troligtvis att ha blöja på sig fram tills han börjar på universitetet och då får faktiskt Theo stå skriven som ensam vårdnadshavare till honom.
 
 
 
Men gissa vad? Tack vare min man, superpedagogen Theo, så har nu Hugo inkasserat två nya leksaker ur påsen och jag börjar ana ljuset ut ur bajstunneln!
 
Yeeey!!!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Heja,heja!! När han är rumsren är han välkommen att vara själv hos oss!!! Ses ikväll! pok

2013-02-25 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0