I veckan som gått...

Har våra barn gapat inför tandläkaren. Inga hål, tack och lov, inte för barnens skull utan för att barn med hål i tänderna så uppenbart tyder på brister hos föräldrarna, men jag och Theo kunde andas ut, puh!
Hugo fick också sina tänder undersökta eftersom att jag tjatade till mig det, dock kunde han inte riktigt skrivas in hos tandläkaren eftersom att varken jag eller Theo har en aning om vad hans sista siffror i personnumret är, så där grusades vår titel som superföräldrar med hålfria barn. 
 
Vi har ju så många barn, stammade vi, hur tusan ska man kunna hålla reda på alla dessa siffror? Tydligen kunde alla andra föräldrar det men tandläkaren gick med på att vi fick maila in det i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Jag kommer ihåg två av tre barns sista siffror. Jag är rätt stolt över det, jag menar jag har ju fullt sjå med mina egna sista siffror!

2013-02-11 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0