På sötchock hemma hos en nyfödd sötnos

Så här ser han då ut, Hugos lillebror, mer känd som Eltons lillebror.
 
Han var så pytteliten att jag dog sötnos-döden flera gånger.
Så superglad över att våra vänner ploppar bebisar överallt, keep them coming!!
 
Titta vilken fin familj vi är :o)
 
Jag fick dock, efter det att Smilla tvingat mig att sprita händerna incase jag var en smitthärd, lyfta upp honom och låtsas att han var min. För att inte viss förvirring skulle uppstå viskade jag i hans öra att han definitvt hamnat i en toppenfamilj, den bästa han kunnat önska sig.
 
Grattis till supergo bebis!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lika söt som gudmor kom vi ju fram till ;-).
Tack för dom superdupersöta kläderna. Kram

2013-12-12 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0