Min kusin fyllde 40...

...och hennes man Micke 50 år, helt klart värt att fira tyckte vi, så vi packade in hela vårt cirkussällskap i bilen och åkte till Upplands Väsby.
 
Camilla bakar de finaste tårtorna.
 
Tydligen skulle det här ha varit dop-tårtan till lille Arne för några veckor sedan, då blev Camilla sjuk, så det fick bli konditori, tårtor för Arne. Dock har tårtan inte stått framme sen dess i flera veckor. Den smakade inte så iaf :o)
 
Theo hittade en oliv att plåtas tillsammans med. Fin han är va?
 
The newly weds, Emma och Jon.
 
Två likbleka kusiner.
 
-skär tillsammans, ni måste ju öva er inför bröllop, ropade vi, and so they did.
 
Sedan tvingade jag så klart min lillebror och hans Ina att öva på att hålla så där lite avslappnat i tårtspaden tillsammans inför hela släkten. Kan komma väl till pass om Albin friar nån gång. 
 
Tack så hjärtligt myckt för en väldigt mysig dag med er och hela tjocka släkten :o)
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken bild på mig. Jag ser inte ut att snart bli 40, snarare 80!
Okej, nu kan jag officiellt ha en 40 års kris :)

Svar: Inte då. Du är ju 39 i ett par dagar till. Sen fyller du 80 :o)
Annas Finaste

2013-12-09 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0