Man blir aldrig för gammal för att fylla år

Idag fyller min kära make år, han omnämner såklart den här dagen som årets viktigaste dag och förväntar sig en uppvaktning där efter. 
 
Barnen ska stå uppradade i längdordning, vattenkammade och klara, gärna sjungandes gratulationssången i stämmor. Eller inte.
Vi anstränger oss lite extra till frukosten i alla fall och sedan väser jag till barnen, med jämna mellanrum, att nu fasen får de försöka att uppföra sig en hel dag, nu när pappsen fyller år och allt. Funkar ca en halvtimme, men det är ju alltid nåt?
 
Theo med sin mor Kicki, som drog storyn om Theos (och hans brors) förlossning till fikat.
 
Min mamma, Theos pappa med fru.
 
Massa paketer, superfina prylar fick han så här på årets viktigaste dag.
 
Sedan åkte vi över till vänner på årets-viktigaste-dag-middag, bilder från det kommer imorgon.
 
Tack för en mysig uppvaktning i dag alla föräldrar :o)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Å ja! Tycker nog att Theos pappa bidrog lika mycket med förlossnings snacket!
Gott Nytt till er alla!
Kram

2013-12-30 @ 16:23:12

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0