Vad jag inte uppskattade idag

Fästingen som sög tag om min röv och inte ville släppa taget.
 
Det visade sig att min bakdel är lika stretchiga som ett par Dressmann-hängslen.
 
Ungefär en halvmeter kunde jag dra ut min skinka i fästingjäffeln som satt fast.
 
Mycket chockad tvingades jag, i badrumsspegeln bevittna hur min vita röv, med samma elasticitet som ett par damstrumpbyxor, drogs ut i halva badrummet i kampen om att förinta fästingen. Efteråt var jag sur å svettig och avslutade med att kasta fästingen i toan och sedan urinera helt ogenerad över den. Classy move!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kunde inte Theo hjälpa dig? Det är sånt de är till för!

2013-08-20 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0