Intensivt liv = intensiva drömmar

Just nu drömmer jag rätt mycket om nätterna. Drömmarna är sjukt intensiva och verkliga, ofta drömmer jag om att jag köper ett nytt hus. Huset är helt fantastiskt, det öppnar sig hela tiden nya dörrar och man kliver in i det ena rummet efter det andra. Nu har jag kollat upp att såna drömmar om många rum betyder att man har många val och många möjligheter framför sig. Great.
 
Men.
 
Så drömde jag också att min chef bad mig att sitta barnvakt åt hans 1 åriga dotter. Av misstag glömde jag kvar henne på tunnelbanan och sedan springer jag runt lite halvhjärtat(!) och letar efter henne.
 
Vad det betyder?
 
Att drömma så att man ser sin chef betyder att man ställs inför ett avgörande. Att man springer planslöst och försöker hitta rätt betyder att man har ett problem som tynger ner en. Drömmer man om en baby kan det också betyda att man inte pallar med allt ansvar längre. 
 
Här kan ni tyda era drömmar
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Jag förstår dig syrran till fullo. Glöm inte bort att du har ett av de kraftfullaste verktygen till ditt förfogande hela tiden: Andas lugnt och djupt, samt meditation. Se till att boka in minst 20 minuter per dag i lugn och ro, så du får chansen att lugna ner dina nerver. Det förenklar processen för dig att välja rätt, samt visar hur du kan takla ansvaret bättre. Jobs skapade Macintosh Classic's design genom en sådan sesion. Kanske du ser saker bättre efter en du med. :D

Peace out
Storebror.

2013-08-26 @ 04:27:20
URL: http://https://www.facebook.com/johan.brodd

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0