Kommer hem efter en hård arbetsdag

Stora killarna har fått vara hemma själva idag, de har påsklov, med allt vad det innebär. Ångest och huvudvärk för oss föräldrar.
 
Börjar ana oråd redan i hallen, där man knappt kommer in, men först när jag kommer in i vardagrummet, och ser hockeymålet uppställt framför våra jättefönster går det upp för mig att våra barn inte är som andra barn.
 
De är mer som orangutanger höga på LSD som får spontana infall i samma takt som stressade ekorrar och verkställer alla satans idéer med samma euntusiasm och iver som en anarkistisk vegan som lyckas frälsa nån stackare med bananer. 
 
Man skulle kunna tro att det faktum att soffan var flyttad två meter till vänster hade kunnat trötta ut dessa små liv, men nej, de hade fortsatt sin vilda jakt på nästa kick genom hela huset.
 
När Theo kom hem sa han; Grabbar, ni skulle ju städa upp efter er, vad hände?!
 
Då svarar Casper med en stolthet som inte går att dölja: Jag har faktiskt plockat undan min iPad.
 
Bra där. Det enda värdefulla Casper kom att tänka på att rädda, innan de började spela hockey inomhus var alltså hans käraste iPad.
 

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Ujujuj söstrami du har det inte särskillt lätt med dina vildhjärnor till söner. Men jag vet ju själv hur vi var när vi var yngre. :) Skickar en spellista för Minecraft för dina söner. Den är på engelska, svensk text saknas. Men det gör ju bara att de lär sig engelska bättre. :)

Svar: Hygglo, man tackar :)
Annas Finaste


Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0