Direktörsbilen nr 1 - 2013

Idag åkte hela lilla familjen på jakt efter den ultimata direktörs-bilen till Theo.
 
Kravlistan var lång och komplicerad, och vi hade inget utrymme för kompromisser, så jag presenterar stolt vår nya super bil;
 
Den har precis allt vi kan önska oss och det bästa av allt; Den är så liten att den ryms i den minsta parkeringsfickan i stan där min kära karl numera jobbar hårt för att göra sin fru lycklig.
 
Söt som en sockerbit, inte sant?
 
Theo som redan nu kallas för Kent & Barbro när han kommer farandes på vägarna i röda Mercan, (en försvenskad variant av Kent & Barbie) kommer knappast att förlora titeln när ha susar fram i den här lilla sötnosen till Barbiebil.
 
I love it, and I love it!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0