Nu har jag förberett mig...

...till förbannelsen inför mitt superviktiga möte imorgon, läst på, varit noggrann och överambitiös - jag slänger ut det här, så kanske ni kan skvallra lite för min chef...?
 
Jag ska träffa två farbröder imorgon som är väldigt snitsiga på det här med företagande. Jag måste verka världsvan, kunnig och proffsig och om inte det går, brukar jag ta mig igenom mötena genom att nöd-tindra med ögonen och berömma det utsäkta kaffet.
 
Ni tror inte att det funkar, but it does, män är bevisligen det svaga könet...
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hur gick mötet? Får vi veta imorgon?/Kram

2012-09-29 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0