Min härliga mamma...

...har fått nya grannar en trappa ner. 
 
Som den goda och väluppfostrade granne hon är, kilade hon därför ner och köpte blommor som hon glatt överräckte till sina nya grannar i syfte att göra ett mycket gott och seriöst första intryck.
 
Mamma: ...Och så kände jag att nu ska de verkligen känna sig välkomna i kvarteret och veta att de kan vända sig till mig oavsett vad det gäller så jag sa; ...Och får ni någonsin några som helst probem med mig som granne, ni kanske tycker att jag är stökig eller högljudd (!?!) så är det bara att ni ringer på här uppe, så ska jag genast skärpa mig!
 
Jag dööör av skratt!!!! Min mamma är ett riktigt orginal och alldeles alldeles underbar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0