Psykopat eller inte?

Igår käkade vi årets roligaste middag hos våra vänner, lägger upp bilder imorgon.

 

Jag råkade hitta en lista på aftonbladet som berättar vilka yrken som attraherar psykopater och inte helt oväntat kan jag koppla nästan alla mina vänner till psykopatlistan, vad säger det om mig egentligen...?

 

Här är yrken som psykopater dras till:

1. VD

2.Advokat

3. Mediajobb (TV/radio)

4. Säljare

5. Kirurg

6. Journalist

7. Polis

8. Präst

9. Chef

10.Tjänsteman

 

Här är yrken som är minst tilldragande för psykopater:

1. Vårdpersonal

2. Sjuksköterska

3. Terapeut

4. Hantverkare

5. Stylist

6. Välgörenhetsarbetare

7. Lärare

8. Konstnär

9. Läkare

10. Ekonom


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0