Vad det kostar att uppleva Hockey VM

Jag jobbar på ett rätt stort företag där vi ständigt blir erbjudna att ta med våra kunder på olika mutor event.
Medan min man sitter och tittar på hockey VM på TV så tittar jag på hur klent med folk det är som sitter på läktaren och tittar. Idag är det bättre, troligtvis har de hyrt in statister och lockat uteliggare för att det ska se lite mer välfyllt ut MEN vet ni vad eventföretaget tyckte att vi skulle betala för att släpa dit våra kunder?
De hade ett svinbra JÄTTEBILLIGT EXTRAPRIS BOKA NU OM 5 MINUTER ÄR DET FÖRSEEEENT!!!! - erbjudande.
För bara 5,000:-/per biljett skulle vi, inte bara få se på hockeymatchen live, vi skulle också få äta en biff som inkluderade en öl innan!!!!
Hade jag betalat 5,000 spänn för att sitta ensam i Globen med mina kunder inklusive en öl och se på tyskar på griller, så hade jag lidit värre än Greklands ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0