Men vad gör ni här????

Mina vänner dök upp en efter annan på Tammsviks herrgård i fredags där jag och min käresta skulle tillbringa natten. Det var helt sjukt när de droppade in, jag visste inte ens att jag hade så mycket vänner? Men det var som ni förstår alldeles alldeles underbart!
Sara & Pontus kom lagom till fördrinken
Så här kul hade vi det hela tiden.
Kajsa dök upp utan tjänstevapnet och vacker som en tulpan
Karriärkvinnan Sara vet hur man sippar champagne proffisionellt.
En till underbar Sarah
Vackra Elin som flög från Köpenhamn för att hänga med oss.
Robin och Sara
Sötnosarna som sydde ihop denna surprice, Annika som känner ägarna och min loving man som känner mig.
Det sjuka var att vi var helt ensamna på stället, inga pensionärer eller svensexor så långt ögat nådde, bara jag och mina kära vännur!
Sara hade kul
Om man säger Pontus och Niclas jättefort blir det nästan Petter-Niclas, fniss!
Partyprinsessan Sara var på g
Så trött att ögonen går i kors...
Elin och Jerry
Tack alla fina för att ni i största hemlighet planerade in detta och åkte hela långa vägen till nästan Norrland för att överraska mig, så himla gulligt!!!!
Och för er som inte var där, och kanske nu drar en lättnadens suck, det kommer en inbjudan snart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0