Anna & Fredrik kom med paket

I veckan som gick kom våra grannar Anna och Fredrik förbi och grillade. Det var en ljuvlig dag, solen var varm, drinken var kall och skrattet var långt :)
När solen är framme är det lag på rosa drinkar.
Sötaste Anna i solen
Fredrik fick solen i ögat
Allt ni ser är guld som glimmar, fick ett par gyllene skor i 30 års present och rosa skumpa, skorna har jag nu använt flitigt hemma i väntan på ett mer rätt tillfälle, men de funkar utmärkt att dammsuga i 10 cm klackar, love them!
Theo gjorde en stor drink i en stor mixer.
De smakade faktiskt riktigt somrigt om dem. Eftersom det var mosade jordgubbar i lyckades jag inbilla mig själv att det säkert var väldigt nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0