Slapp-Fisa

Stockholm Parkering har som vanligt bötfält min bil, trots att jag betalat och biljetten syns tydligt i rutan. Så jag ringer;

Tant: Om du nu verkligen kan styrka att du har betalat, får du göra ett kontoutdrag där det syns att du har betalat i parkeringsautomaten med kort...

Jag: Jag har ju betalat och er slapp-fisa har valt, mycket medvetet och ondskefullt, att inte fota biljetten, utan reg plåten, vad bevisar det?!

Tant: Fast vi är inte vana vid att någon klagar så här, dom flesta brukar bara betala i tron(?!) om att de har gjort fel. Men kan du bevisa att du har betalt så stryker jag den.

Vad snällt.

Jag tänker; Hell, dom bötföll mig, nu bötfäller jag dom, Theos företag får skicka en faktura på 850:- (ex, moms) för administrativa kostnader och slöseri med min jäffla tid. Jag ska köra upp mitt kontoutdrag i röven på Stockholm Parkering.


Jag är så sjuuuukt less på deras bluff bedrägerier, funderar också på att åka till deras kontor och lappa alla bilar jag ser på deras personalparkering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0