Picknick på studsmattan igår

Fick ett ryck och gjorde amerikanska pannkakor igår, barnen älskade det, eventuellt för att jag råkade överdosera sockret till smeten, Hugo kunde t ex inte sitta still på hela tiden, utan sprang runt som en pundare på crack i cirklar och vrålade "MEA SYLT, MEA SYLT"
Men trots att vår lille knarkare var hög på socker så tyckte stora barnen ändå om att vara ute och äta mat efter grottmännisko-konceptet; helt utan bestick, så cool mamma är jag, sug på den Martha Stewart.
På kvällen blev pannkakorna så trötta att de gick och lade sig... Eller nåt... Men visst är det gulligt?

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Underbara bilder syrran! Fick du mitt mejl?

2012-05-15 @ 06:52:38
URL: http://www.m4um.net

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0