Vad jag tvingas utstå som gift

Okej, sitter bredvid min man och låtsas att jag också ser på Greys Anatomi, vilket är ett sugigt läkar-program. Alla tv-program där skådisarna går omkring med blåa sjukhusmysbrallor och stela stressade ansiktsuttryck är sugiga.
- Doctor, doctor, I need en skalpell, det är very viktigt! Och så börjar alla springa med skalpell och munskydd och kill me now...
Om Theo hade gift sig med någon annan (ful) tjej, så skulle de säkert sitta och mysa framför dessa sautans läkar-serier varje kväll.
Lyckligtvis sätter jag stopp för det tramset. Här hemma ser vi på riktiga program; Desperate Housewives, Så ska det låta och Maria Wern. Ordning och reda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0