Kontrollbehovet snart nära orgasm i Sverige...?

Alltså, nu jäfflar har de kommit på det!


Nu blir det ordning och reda på Sveriges vägar ska ni tro, håll i er, bokstavligen, när du kör för fort öppnas det snart en fallucka i marken, så att din bil gungar till nedåt slår i en hård kant vilket utlovas blir MYCKET obehagligt för passagerarna.


Känslan är att man krockar och det utlovas att det ska vara så obehagligt att bilföraren ALDRIG mer ska våga köra för fort någonstans! HA!


Jag tycker att nu fasen får de ge sig, lämna oss svenskar ifred.

Lyckligtvis finns det en hake med detta kontrolltrams; Utryckningsfordon, tex ambulanser med brutna nackar i bagaget kommer ju också att få en dödskyss av den här smartiga idéen, när de ilar in till sjukan.


Men reportern får svar på tal; Även utryckningsfordon måste kunna hålla vissa hastigheter, är det 30 km/h så får de liksom be den döende att dö lite långsammare, för enligt lag, om rätt ska vara rätt, så måste ambulanser oxå hålla 30 på 30-sträckor.

En annan bra idé, som jag tänkte föreslå, skulle ju kunna vara att polisen slutar att skjuta med mesig laser på bilarna, varför inte blåsa huvudet av fortkörarna direkt med riktiga kulor?
Där kan man snacka om att verkligen kontrollera människors liv.


Jag blir så trött.

Kommentarer
Postat av: Johnny

Lugn det kommer en vinter igen då kommer dom inte att funka

2012-03-25 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0