Just nu;

Hugo är kanonförkyld och ligger Jesuskors mellan mig och min äkta man. Var 15:e minut vaknar han och är hostig och olycklig. Var 16:e minut tröstar vi honom. Var 17:e minut viskar vi att natten kommer att bli låååång. And so on.
Jag som trodde att Hugo, vår 2 åriga för-alltid-bebis hade utvecklat ett sjuhelvetes imunförsvar med tanke på allt som passerar genom det här husets dörrar, hårlöss, magsjuka, Caspers vill-inte-gå-till-skolan-sjuka, kattsand, fästingar från vovven, Theos morgonhumör och rå falukorv.
Men icke. Han är faktiskt sjuk nu på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det är ju mest synd om Hugo, även om det är jobbigt för er! Krama honom och de andra killarna från mig! vi ses snart!

2012-03-30 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0