Casper ringde mig hysteriskt idag...

..på mobilen. Så jag svarade. Han kunde ju trots allt ha skadat sig?

Casper: MAMMA DU MÅSTE KÖPA MASSOR AV GODIS DET ÄR JÄTTEVIKTIGT!!!!

Jag: ....?

Casper: AMEH! Vi har i läxa att berätta om vad vi har för favoritgodis och jag kan omöjligt minnas vilket som är mitt favvo-godis, så du måste köpa typ allt godis som finns på hela ICA. Fattaru?

Jag: Men för några veckor sedan, när ni skulle skriva om er favorit grönsak, då bad du inte mig att...

Casper: Vill du att jag ska ta skolan på allvar eller inte?!



Han har nu kommit fram till, efter grundliga utforskningar i en påse med blandat godis, att Dumle är den rättfädige vinnaren.

Han har till och med sparat en till sin fröken för att hon ska få se hur seriöst vi tar hans skolarbete. Jag bävar för hennes dömande blickar imorgon när jag hämtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0