30årig jättebebis

Det är inte helt lätt att erkänna detta, men jag tror att jag uppvisar samma symptom som bebisar nu när min visdomstand ska tränga ut genom tandköttet.
Jag känner mig magsjuk, trött och hängig jag har så ont i munnen att jag helst vill väsa könsord åt alla människor som verkar det minsta lyckliga. Det räcker med att de går och småler åt absolut ingenting. JAG-HAR-AS-ONT!!!!!
Varför ens har vi visdomständer? Blir vi smartare av dem? Icke!
Har vi stor nytta av dem när vi välter omkull ett vildsvin på vägen och ska sätta visdomständerna i det? Möjligtvis då. Men det händer så sällan.
Jag lovar att att borsta tänderna bättre, adoptera en trebent kattunge, donera några organ till bättre behövande, men snälla make it stop!!!!!
JAG-VILL-DÖ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0