Midsommarafton ute på Torö - Del 1

Vi hade 200 fantastiska bilder från igår, så nu får ni stå ut med att det blir mååånga bilder, men eftersom att det är tjocka släkten som är motiv på bilderna så är det ju inget annat än en ren skönhetsupplevelse för ögat ;o)
Midsommarafton är egentligen ett lika stort spektakel som julafton på min sida om släkten, men med behagligare klimat och mindre överdragsbyxor, snapsen är precis densamma.
Min kusin Emma med lille plutt-Tyr i famnen
Mormors syster Lotta med sonen Kristian, som jag helt felaktigt förklarar är en slags kusin, typ, till mig, vi är ju precis lika gamla, eeeh.... om man bortser från att han är yngre... Med sig hade han frugan Laura
Prins charming i trädgården
Casper höll till under ett parasoll i den värsta värmen.
Vår sötnos Ludde är alltid med oss dit, sen när han ska med hem så tycker alltid mormor att han minsann ska stanna kvar, så då blir det så, han stannar och blir bortskämd med klappar och leverpastej.
Hugo vill klättra och springa på precis allt han ser
Maten är ett hop-plock av allt, pajer, hembakt bröd, vi hade med oss snittar med skagen och parma skinka (nej inte mixat tillsammans) jordgubbar, sallader and so on...
Hur söt? Tyr stackarn har inte alltför många tänder och fick sleva i sig något mosat gult, men han gillade det.
Mira med barnbarnet Tyr
Theo och Laura
Mormor gjorde jordgubbstårta
Min mamma Marianne med sötnos Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0