Men svara då mamma?

Fet chans!
 
Nehej, mamma kan inte svara just nu, mamma har nämligen fullt sjå med att inte avslöja det mest uppenbara; Mamma har munnen full av godis just nu, lilla dumsnut, och jag tar den här hemligheten med mig i graven.
Precis som alla andra desperata mammor som smyghasar jag ut i köket rycker en näve segaråttor och tuggar så fort jag kan, och varje gång dyer det upp något otäckt misstänksamt barn och frågar;
 
Vad har du i munnen?!
 
Och vad fasen ska jag svara då? Bara min värdighet, mitt barn, mamma tuggar sönder sin värdighet... 

Kommentarer
Postat av: sarah

Hahahahaha.....

2012-06-27 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0