Dagarna rusar förbi...

...här hemma.

Medan min man sitter fast i en taxi i 30 stekheta minuter för att ta sig de ynka 5 km fram till kontoret i Indien, med bilar som tutar och kossor som dräller över vägen och någon som säljer daddlar in genom bilrutorna, så är det fullt ös här hemma.



Lucas har dock till sin förtvivlan insett hur viktigt det är att ha pappa hemma, när jag totalt misslyckades med att vrida lös locket på en igenkletad saftflaska, ställde han sig med armarna rakt upp i vädre och vrålade;

-Ååååååh!!! Varför är kvinnor såååååå svaga, jag vill att pappa ska komma hem nu!!!!!!!!!!

Sedan rusade han ut ur köket utan saft och utan något större hopp om att någonsin få någon.

Plutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0