Casper noterar något viktigt;


Casper:
Mamma, när du och pappa gjorde barn...?

Jag: Ja min son, säger jag überstelt men försöker låta avslappnad.

Casper: Alltså när ni gjorde barn, hade ni mest tur då? Jag menar, det blir väl inte alltid en bebis när man liksom gör så där i sängen...?

Jag: Vi hade jättemycket tur som fick en bebis in i magen när vi försökte. Behöver du ha vattenflaska med di...

Casper: Så det var bara tur?! Man kan alltså inte påstå att ni var så värst skickliga?

Jag: Nej, vi var inte skickliga. Vi hade tur. Jättemycket tur.

Casper:
Bara tur och noll skicklighet; Där ser man...

Det är ungefär lika smärtsamt att föda barn som att ha såna här konversationer med dom efteråt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hello dear! Kan du smacka upp lite bilder på släktingens snyggaste Old Lady som fyller 80 år idag. Jag hade ju glömt min kamera och har därför inga egna bilder. Please, make me happy! :)

2012-06-11 @ 12:16:12
URL: http://www.wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0