1,500:- kronor senare...

...fortsätter vår resa ner till Småland.
 
Brottet?
 
6 km för fort. Alltså 6 km, som i SEX kilometer. Jag tar det igen; S-E-X jävla kilometer!!!!
 
Polisen: Det är 110km på den här motorvägen, du brakade lös på 116km!
 
Jag: Hahahaha!!!
 
Polis: ????
 
Jag: Åh, du é allvarlig? Eeeh, i Stockholm är ju 116 på en 110 väg nästan provocerande lågt, 
 
Polis: Erkänner du brottet? ERKÄNNER-DU-BROTTET?!?!
 
Jag: Fast jag var kissnödig...
 
Polis: Femtonhundra pix för din ansvarslösa körning. Skriv på här! Jag låter dig behålla körkortet för den här gången.
 
Alla ni Stockholmare där hemma förstår ju hur djupt chockad jag blev av detta, hemma hade de ju för faen bötfällt mig för söl-körning, om jag sölat fram i 116 km på en motorväg.
 
Jäffla Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0