Vår tripp till Småland - Dag 2

Vi var ju bara en timme bort, om vi inte hade kört vilse 20 extra minuter, så vi tog kidsen och körde till cowboystaden High Chaparal.
Jag ska villigt erkänna att jag inte hade räknat med att det skulle vara så bra uppbyggt som det var. De hade pulat med allt in i minsta detalj.
I väntan på att få åka det berömda tåget som varje resa olyckligtvis blir rånat av fruktansvärda banditer.
Sedan gick vi på de mest fantastiska showerna som parken erbjöd, först ut var Lucky Look Showen, designad till alla barn
Sedan hade de en väldigt fin show som var en aning mer underhållande för oss vuxna, med massa stunts och hästar, men våra busar gillade den nästan ännu mer, Wild West Show
Vi tycker absolut att ni ska åka hit om ni har vägarna förbi, helt klart prisvärt och mycket underhållning för hela familjen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0