Ni kommer aldrig att ta oss levande!!!!

Igår ringde ett mähä från Svenska maffian Radio & TV Licens.
 
- Har ni TV?
 
- Nix, ingen TV, dator, radio, Video, sjungandes kanariefågel, fucking ingenting har vi, fräste jag tillbaka, för artonde gången.
 
Idag kom dom.
 
På cykel.
 
En kontrollfjant som jobbar på provis. Jag får fasen äckelrysningar längs hela ryggraden. De har alltså övertalat en av våra grannar till att kolla upp oss?!
 
Han fick vända på sin cykel då vi aldrig någonsin har eller kommer att äga en TV. Vi äger nämligen bara monitorer och datorer utan TV-kort. Lagligt som satan tydligen efter 30 minuters googlande på vad man ska sula i ansiktet på dessa hyenor som dyker upp på cykel utan förvarning.
 
Naturligtvis kommer vi att ägga kontrollant-fjant-grannens hus. Naturligtvis. Men det fattade ju ni från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0