Man måste ha mycket fantasi...

...för att undehålla två skolungar under deras ledighet vill jag lova. 
 
När jag var liten var hela grejen med sommarlovet att man skulle göra ingenting, bara slappa, och här står två halvsega pojkar varje dag och frågar; Kan vi inte göra någe kuuuul???
 
Jag: Det är inte meningen att ni ska ha kul, det är meningen att ni ska vila upp er och då och då suga på en ledsen glasspinne.
 
Dom: Mehändå!!!! Vi vill åka till grönan, eller skansen eller allra helst Spanien.
 
Jag: Vem behöver Gröna Lund eller Spanien? När jag var barn gungade vi allt vad vi orkade i solen samtidigt som vi tittade på skator och skalbaggar, det var som att uppleva Gröna Lund, Spanien och Skansen på samma gång!!
 
Tror ni att jag fick några Hurra-rop för det förslaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0