Jag och prins charming bakade fika idag...

...visst syns det på tårtan att Theo har jobbat på kändiskonditoriet Vete-Katten ;o)
 
Nåväl, vi var i allafall fulla av inbördes beundran. "Gästerna kommer ju aldrig tro att vi har gjort detta själva, den ser ju alldeles för proffsig ut?!"
 
HaHaHa! Fullt lika imponerade var inte gästerna, men den var satans god.
 
Hemligheten med att göra en god hemmagjord tårta är att INTE, ALLTSÅ ALDRIG NÅNSIN köra ett lager med en äcklig mörknad mosad banan.
 
Alltså ni som gör det i era tårtor utan att sätta en stor varningsskylt framför; Det känns som ett jäffla övergrepp i munnen!!!
 
Det borde fasen vara lagligt att skjuta tårtbakandes-banan-mosare.
Överraskningsmomentet i munnen är såååå vidrigt, och ni har ju knappast överseende med att vi kräks bland era fluffiga soffkuddar.
 
SLUTA MOSA I BANANER!!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ok, då vet jag! Vid nästa kalas får du en knäckemacka istället :)

2012-07-09 @ 11:37:32
Postat av: Nate

Haha så sant det är super vidrigt!

2012-07-09 @ 21:11:00
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0