Mutnings-middag för rörmokeri

Jerry och Lucas stertchar

Hunden Diva blev för närgången med vår lilla vovves röv, efter att ha bänt loss henne och pillat ut lilla Ludde, så lyste hennes ögon fortfarande gröna, för att tona ner hennes framtoning en aning så satte vi på henne ett rosa diadem. Då såg hon genast snäll ut igen.
Annika såg ut som en liten prinsessa från en Kurrikurridutt-ö med sin bruna nuna.
Jerry känner man ju igen på bilden, men för er som inte minns vad mannen i blå skjorta heter, så är det Theo, han som alltid står bakom kameran och fotar. I en av de här två killarna är jag väldigt kär.
En snyggare variant av ABBA Frida & Agneta
För att se skillnad på våra vänner bjöd vi en ett par som inte var så solbrända...
...och ett par som var lite mer gyllenbruna á lá svindyrt semesterskryt.
Mycket strategiskt valde jag att inte fotograferas alls i närheten av pepparkakorna, utan jag höll mig till min likbleka medsyster, där mina vinrosiga kinder kom till sin rätt.
Vi köpte en tårta den här gången. Sist käkade ju gästernas hundar upp efterrätten, så den här gången lade vi ner lika mycket kärlek, men betydligt mindre slit. Bara utifall att någon byracka skulle vara framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0