Jag läser Ozzy Osbournes självbiografi

Och jag dör av skratt hela tiden. Vilken rockstjärna; Högläsning

"Jag vaknar upp tillsammans med basisten i hotellets dubbelsäng efter lång natts festande och drogande.

Försiktigt lägger jag min hand på mina ben och inser till min förtvivlan att jag inte har någon känsel i dem.

Paniiik!!!


Jag är förlamad. Jag börjar skrika rakt ut av ångest och slå som en vettvilling på benet; JAG ÄR FÖRLAMAD, JAG ÄR FÖRLAMAD, JAG HAR INGEN KÄNSEL I BENEN!!!!

Då vaknar basisten och morrar; Du, det där är för faan mina ben, ge fan i att slå! "

Så bra.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har precis läst ut den. Underbar!!! Han borde få nobelpriset i litteratur!

2012-01-12 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0