Casper har du tagit mina P-piller?

Vi fick skaka honom för att väcka honom, men det var helt omöjligt. Så imorse stod jag bredbent som en sheriff och gormade;

Jag: Casper, du har tio sekunder på dig att berätta vart mina piller är!

Casper: 10 sekunder, vad händer annars? Blir du gravid sen?!

Jag: Casper jag skickar dig till ett barnhem i Korpolombolo om du inte genast...

Casper:
Du kan ju leta bland Hugos blöjor, där kanske det bränns lite mer...

Och tänka sig, mellan Hugos blöjor längst ner i blöjlådan hade P-pillrena helt på egen hand gömt sig?! Tänk att Casper gissade rätt på första försöket, han är en mycket begåvad pojke.


Nu har jag lyssnat till det här hela dagen;

- Mähän varför kan vi inte få en till bebis?! Bara en till, snääääälla!!!


Fet chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0