Big No No!!!

Theo sa just åt mig att sluta äta pop-corn.


Så när jag skriver detta nu känner jag mig oerhört förorättad, det pulserar irritation i mina flottiga fingertoppar och jag trycker extra hårt på alla dessa satans tangenter, för att Theo riktigt ska förstå att han har hamnat i onåd.

Han sa;


- Ta ut handen ur påsen och sluta gluffa i dig!


Får han säga så?

Hell no!

Hade Theo varit min son, hade jag gett honom 10 minuters time out i skamverån (alltså hallen - där får våra barn tänka över sitt dåliga uppförande).

Nu ringer jag min svärmor. Nu får hon fasen ge Theo en time out.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Blanda inte in mig!!!

fast jag tycker popcorn är äckligt så varför äter ni det??

2012-01-07 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0