Har blivit bortskämd idag...

...av världens finaste man.
Jag kom hem och noterade att inget av barnen snubblade in i hallen. Theo hade städat, inte en enda sko/gunghäst/cykelhjälm/ryggsäck med obligatoriskt kvarglömda gympakläder och möglig handduk i fanns att snava över.

Kommer in i huset känner doften av såpa och röda rosor....
...börjar ana oråd. Har min man legat på händer och knän och städat vårt hem OCH köpt röda rosor?! Har han trumfat min alla hjärtans dags gåva?! Gåvan som uppgraderades från en kram till en längre kram OCH en tatuerings-tidning? Jag som trodde att alla män behövde en sms-påminnelse för att göra så här storstilade överaskningar.
Det är helt klart så att Theo är världens finaste just nu... Lyckans jag.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Verkar som om "grunduppfostran" funkar!

2012-02-15 @ 12:57:51

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0