Från Nynäshamn till Sollentuna

Nämligen den tjusiga gatan i Sollenuna där alla rikingar bor, se så fint jag försöker smälta in med mitt lilla champagneglas.
Theo spelar piano för en tacksam lyssnare, nämligen Hugo.
Jag fick äran att läsa lilla Miras favoritsaga om Pellagoner
Frun i huset, Miggel, lagade lördagstacos.
Som vi sedan käkade upp. Sedan levde barnen rövare medan vi diskuterade viktigheter utan att sätta på Melodiestivalen en enda gång. Den går ju på SVT Play imorgon tänkte jag finurligt, helt ovetandes om att SVT Play skulle skriva med stora bokstäver över hela skärmen; Grattis Dead By April & Loreen!!!!
Suck, kunde man fått se paljetterna och bögarna i fred utan att få slutet avslöjat för sig i förskott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0