Annika fyllde 28

Annika valde helt bort män kvällen till ära och istället blev det snittar och tre-rätters med 14 förtjusande flickor.

Vi är mycket noggranna när vi köper presenter till Annika, hon vill helst ha kvittot "kvarglömt" i påsen, när vi lämnar över våra enkla gåvor. Så jag "glömde" kvar prislapparna medan andra kom med presentkort, helt enligt värdinnans önskemål. Dyra örhängen fick hon och lite annat skoj.

Annika och Sara
Jag och Hanna.
Några av flickorna på kalaset var gravida, så vi gjorde "Ringtestet" för att se vad det blir för kön. En av tjejerna jobbar som barnmorska och hon berättade att de alltid gjorde "ringtestet" på alla gravida kollegor, och hittills så hade det alltid stämt, på alla 125 st... Coolt!
Så vi har en pojke och en flicka att se fram emot efter sommaren, yeey!

Sara & Smilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0