Hemma hos familjen Casanova

Jag och Hugge åkte till Tullinge på december-inflyttnings-kalas!
Värdparet Kristian och Laura har köpt ett drömhus i Tullinge som vi beundrade noggrant. Mellan tuggorna då.
Bullfikat var av toppklass kvalitet, vi åt tills vi hamnade i matkoma. När alla sedan åkte hem åkte jag och Laura raka vägen och köpte pizza för att riktigt toppa alla kalorier på ett mästerligt sätt. 
Barnen hittade snabbt till datorn och sedan till läsken vilket gjorde deras föräldrar smått nervösa. Det orutinerade värdparet såg dock inga bekymmer med lite läskeblask över datorn.
Emma  ska gifta sig till sommaren minsann och övar här inför kommande bröllopsfotograferingen.
Tack för en jättefin dag och afton kära söta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0