Okej, jag säger det högt;

Handboll är eventuellt den fjolligaste sporten på hela OS.
 
Är det inte väldigt stora starka fullvuxna män som springer med en väldigt liten pluttig boll?
 
När målvakten flaxar med armarna i målet är det som att se hur vem som helst av mina väninnor ser ut och beter sig när de hittar ett par snygga skor på rea.
 
Varför gör de inte den här sporten rättvisa, ska handboll överhuvudtaget kallas för sport borde åtminstone spelarna spela i högklackade skor, med handväska, bollen kan eventuellt bytas ut mot en chiuaua och istället för vattenflaskor borde tränarna ila fram med champagne och cosmopolitandrinkar.
 
Sen är det så fruktansvärt ospännande att följa ställningen;
 
14-14
15-14
15-15
16-15
16-16
17-ZzZzZzzzzz....
 
Jag blir seriöst mer upphetsad av att se damernas kulstötning, där kan vi prata om riktiga män ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0