Här sitter vi mitt i fästinggräset och...

...äter mackor och dricker läsk. Anledningen till detta var att Lucas gärna ville ha picknick och att hans föräldrar inte iddes tänka på en enda lunch till.
Barn hatar att äta mackor till lunch, men så fort man kastar ut en filt över en myrstack så är det genast supermysigt och godkänt som lunch.
Theo börjar jobba imorgon och låtom oss säga så här; Åker man inte utomlands på semestern så är det ungefär lika fridfullt att vara hemma med barnen som det är att gå utklädd till dildo mitt i pride-paraden i Stockholm.
Respekt till alla äktenskap som hållit även denna semester!
Puss och kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0