Jennifer Lopez...

....har nu på ett mycket feministiskt sätt lyckats lösa det smidigt så att hennes 24 årige toyboy ska kunna behandla henne som ett litet våp. Till stjärnans belåtenhet.

Hon ger sin pojkvän veckopeng 70,000:-/veckan pengarna ska han främst använda för att han ska kunna köpa sin älskling dyra gåvor, överraska(?) henne med blommor, samt bjuda ut skönheten på dyra restauranger där han mycket manligt betalar för att JLo ska sitta och peta i maten...
Det måste kännas så tillgjort när han kommer med nya diamantörhängen varje fredag. Jag skulle känna mig som en sån där äcklig svenne som tar med sig en thailändska hem från semestern och kallar det äkta kärlek...
Men eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0