Hugos 2års kalas

Vi körde födelsedagslunch klockan halv tolv på långfredagen. Fem i halvtolv var det så tyst och stilla hemma i lyxvillan och minutrarna senare...
...stormade alla förtjusande kusiner, mormödrar, bebisar, tanter och farbröder in, på väldigt kort tid blev vi 16 vuxna och 7 barn. Sju barn som i SJU små barn. 
Sen finns det ju även barn i modell större också...
Hugo hade fullt sjå med alla paketer, han fick massvis med jox som 2 åringar behöver.
Skottkärran från mormor blev en hit, tursamt nog fick han en till några minuter senare av Henke och Laura ockå, så nu ska fasen ungarna ut och jobba i trädgården.
I brist på fantasi blev det födelsedag på traditionsenligt vis. Theo är grym på att gegga smörgåstårta.
Min lillebror, nyss hemkommen från Kina, med en tunn trendig kinesisk mustach på överläppen. En tusenfoting liksom.
Theo mådde bra i kaoset...?
Emma & Tyr hängde i köket.
Mellanbocken Bruse med choklad mellan tänderna. Det delades visst ut godis åt höger och vänster och Lucas är inte känd för att ha så värst bra karaktär...
Camilla och Alexander
Kristian klev fram till Laura för några år sedan och sa; Du ska bli min fru!
Hon trodde honom kanske inte då, men nu sitter ringen faktsikt på fingret....
Min finaste mamma
Vi gjorde ett tappert försök med att trycka ihop ungarna på bild, men det gick så där, vi hittade inte Leo, Tyr gallskriker övriga ungar tittar bort. Bara Hugo tyckte att detta var en kul idé.
Casper & Edith
För att citera Pippi Långstrump; Det var kul att ni kom, men ännu roligare när ni gick!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0