Man kanske skulle panta burkar istället?

Att köra bil på morgonen i Stockholm är som att våga livet för en påse pantburkar. Man är inte värd ett skit på vägen.

Lastbilarna trycker en i röven, Volvoförarna gör narr av sina egna körkort, taxi-asen kör som drogade apor och så jag. Den enda som faktiskt har rätt att komma i tid till jobbet, är ju jag. Men det fattar ju inte dom andra bilisterna.

Först när du möter svenska homosapiens i bilen, så visar det sitt rätta jag. Svenskar är inte alls trevliga. De väser svärord, tutar och slår händerna på ratten för att uttrycka sitt djupa missnöje över att just du också måste åka till jobbet just idag.


Jag är så sjukt less på arga bilförare. Varför är ni så arga?

Må ni brinna i helvetet!!

Nej, det där tar jag tillbaka.

Må era bilar aldrig gå igenom besiktningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0