Fredag!!!!!!!!!!



Är starx på väg till mamma på middag, sedan, och det här kan låta lite eeeh... udda, så ska vi traska omkring på en äng och utföra nån slags ljus-ceremoni.

En vanlig dag med mamsen med andra ord. Lägger upp lite bilder på det senare.

För er coola människor som har ett liv utan barn trubbel kan jag tipsa om den här filmen, ryktet säger att den ska vara så rolig. Det ryktet har jag förstås hört av coola människor med märkeskläder och en piffig take away latte i handen.
Inte av uttröttade Lindexklädda småbarnsföräldrar med stripigt hår och omålade naglar vars enda önskan är att få gå och lägga sig tidigt och helst aldrig vakna igen.

Så alla ni som är coola, se den här på bio ikväll.

Ps: var vågade, gå på den sena föreställningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0